פרסום באינסטגרם

אינסטגרם - אייקון

אינסטגרם, תת הרשת החברתית של פייסבוק, עובדת כמעט 10 שנים ומהווה תחליף לפייסבוק בעיקר לאוכלוסייה הצעירה. החלטנו לתת לכם כמה טיפים עבור פרסום באינסטגרם, ולהסביר איך הייחוד שלו כפלטפורמה יכולה לעזור לעסק שלכם.

גלישה באינסטגרם

כמה טיפים בסיסיים כדי שתוכלו לפרסם באינסטגרם:

  • תחליפו את הפרופיל שלכם באינסטגרם לפרופיל עסקי.

לפני שאתם מתחילים לחשוב על פרסום באינסטגרם דרך מנהל המודעות, חשבון האינסטגרם שלכם חייב להיות עסקי ולא אישי. אי אפשר להפעיל את מנהל המודעות מהפרופיל האישי שלכם באינסטגרם.

  • ניתן להשתמש בסטטיסטיקות של אינסטגרם

אפשר לקבל פילוח דמוגרפי של אנשים שמסתכלים על המודעות שלכם באינסטגרם, כמו כן מגדר, גיל ומאפיינים נוספים. אפשר לראות אותם דרך Insights. אפשר לדעת גם מהם הפוסטים שעבדו יותר טוב ומה לא הצליחו כל כך.

  • טיזרים

טיזרים קצרים באינסטגרם עובדים מעולה. סרטון קצר על המוצר או השירות שאתם מעניקים יכולים להעניק לכם חשיפה גבוהה, כמו כן תמונות המצולמות באיכות גבוהה.
כמובן, אל תחרשו את הקהל שלכם ותראו להם את אותם סרטונים פעם אחר פעם או תהיו אגרסיביים מידי. מודעות באינסטגרם צריכות להיות רגועות, ולהציג את המציאות בצורה יפה בלבד.

  • השתמשו בקידום ממומן

קידום ממומן באינסטגרם זאת לא מילה גסה והיא נותנת לכם פילוח קהל די טוב דרך אינסטגרם ועוד יותר טוב דרך הפייסבוק. כמובן שמומלץ להשתמש בכמה אמצעים לפרסום ולא פוסטים בלבד.

  • השתמשו בסטורי

פרסום בסטורי באינסטגרם הוא מדהים. אנשים עוברים עליו, ומסתכלים בסיפורים שיש לאנשים שונים להציע. השימוש בהם מגביר את הפעילות גם בדף אינסטגרם שלכם, ואפשר גם מהסטוריז באינסטגרם לפרסם לעמוד פייסבוק שלכם בקלות די רבה.

  • פרסמו פוסטים עם משתמשים אחרים של אינסטגרם

רצוי מאוד לחבור לאנשים שיש להם פרופיל חזק באינסטגרם. זה יקדם אתכם משמעותית קדימה, ותוכלו לחסוך משמעותית על פרסום ממומן. כדאי מאוד לעשות את זה בעיקר אם אתם המוצר, או האנשים שאתם חוברים איתם קשורים למוצר שאתם מוכרים.

  • אם יש תמונות שמשתמשים אחרים יצרו לדף שלכם, השתמשו בהם

חלק מעניין שיתוף הפעולה באינסטגרם הוא שגם אנשים אחרים צריכים לפרסם פוסטים על העסק שלכם באינסטגרם כדי לקדם את הפרופיל שלכם. אם יש לכם גם מעריצים רבים המפרסמים תמונות על המוצר שלכם, התשמשו בתמונות הללו והציגו אותן כחלק ממכם. בפועל, הם באמת כאלה.

  • האשטג

למרות שעניין ההאשטגים יורד עם הזמן, עדיין כדאי להשתמש בו בשביל להתייחס לפן מסוים באמצעות האשטגים מתאימים ולמשוך ככה אנשים לאתר שלכם.

  • תבדקו מתי אנשים עוקבים אחריכם

יש כלים היכולים להראות לכם כמה אנשים עוקבים אחריכם ומתי בזמן היום. התאימו את שעות הפוסטים שלכם לאנשים העוקבים אחריכם.

  • תמיד תבדקו את עצמכם באמצעות סטטיסטיקות נוספות

במקום לבדוק כמה אנשים חדשים עוקבים אחריכם מידי יום, אולי כדאי לבדוק מה הקצב של גדילת הקהל שלכם? או לבדוק כמה אנשים פועלים בפוסטים שלכם מידי יום, ביחד לכמות העוקבים שלכם? הסטטיסטיקות המתקדמות של אינסטגרם ייתנו לכם אמצעי לבדיקה עצמית נוספת.

המאמר נכתב ע”י סער ברעם – מומחה קידום בפייסבוק.

קראו גם את המאמרים הבאים

שתפו את המאמר:
Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email
מערכת האתר
מערכת האתר

מערכת אתר נקודה פסיק, המציעה בניית אתרים לעסקים, ארגונים וחברות.

הצטרפו אלינו
הישארו מעודכנים בכל מה שחדש

עדכונים חמים, ללא חפירות וללא ספאם.

המאמרים הפופולריים